SOKOBANJA NA 45. MEDJUNARODNOM SAJMOM TURIZMA U BEOGRADU
Na 45. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, Sokobanja je imala priliku da zablista i pokaže svoje bogatstvo turističke ponude. Tim Turističke organizacije Sokobanja (TOSB) zajedno sa Specijalnom bolnicom Sokobanja, hotelima Sunce, Zeleni grad, Banjica, kao i turističkim agencijama Sokoinfo i Sokoturs, pripremio je sve detalje za ovaj važan događaj.
Pod vođstvom direktora TOSB, Ljubinka Milenkovića, prisustvo na sajmu je označilo važan korak ka unapređenju turističke industrije Sokobanje. Izlaganje na sajmu omogućava izlagačima da direktno komuniciraju sa potencijalnim turistima, predstave svoje usluge i proizvode, te ostvare nove poslovne kontakte i saradnje.
Sokobanja je pažljivo osmislila svoj štand na sajmu, privlačeći pažnju posetilaca maskotom u obliku dresiranog sokola. Interesovanje je bilo veliko, a posebno su posetioci bili oduševljeni zanimljivom nagradnom igrom koja je bila organizovana.
Svi posetioci sajma imali su priliku da se fotografišu sa maskotom i podele fotografiju na društvenim mrežama uz određene heštegove, kako bi osvojili neku od fantastičnih nagrada poput letovanja u Sokobanji, vikend aranžmana ili ulaznica za akva park Podina u Sokobanji.
Sokobanja je na sajmu pružila uvid u svoju bogatu ponudu: od lekovitih banja, preko prelepe prirode, do raznovrsnih kulturnih i zabavnih sadržaja. Sajam je bio prilika da se Sokobanja pokaže u najboljem svetlu i privuče što veći broj turista da posete ovu prelepu destinaciju.